Tema: Re: del gipso kartono
Autorius: Marius
Data: 2012-08-25 07:52:53
Nu tokius įpjovimus tai iki pat geros kartono pusės daryti. Užsiknisimas ir
bededant vis tiek sutrūkimai gali būti. Reiks dar su vandeniu žaistis.
Mačiau, kad vandeniu supurškus reikia su volu su spygliais prabraukyt, bet
tik kur tokį gaut?
Arba pjaustyt iš geros pusės o paskui su špakliu ir juosta tept.

"KaroliS"  parašė naujienų news:k15kai$6kt$1@trimpas.omnitel.net...

jei vidine daryt ipjaunant manau galima taip pat daryt isorine tik ipjovimus
daryt kad per pjuvi ne plestusi o susispaustu, pjuvis turi buti trikampis
ala ---^------^------- , manau turetu gautis, dar vienas budas lenkti po
truputi, bet labai daug laiko reikia kad graziai sulinktu