Tema: Re: Daugiasluoksnis vamzdis vandentiekiui
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-24 12:34:03
kiek anksciau buvo diskusija (08.14 "Santechnikas kaune") truputi apie
vamzdzius , mano pasirinkimas tuomet buvo plastikas lituojamas, nes
montuojasi gana paprastai tik reikalingas spec lituoklis (senukai nuoma
lygtai 25 Lt parai), movos, alkunes , trisakiai kainuoja nedaug (iki 1lt)
kiek brangesni perejimai plastikas/metalas, santechniko patarimu emiau 20
vamzdi, nes 16 nu nzn labai maza skylute kokiam tuliko bakelio uzpildimui
dar tiktu I krana nevesciau tokio.