Tema: Re: Sildymas ekovata +/- ?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2012-08-23 08:02:28
2012-08-23 00:06, Ton rašė:
> Sveiki,
> kas praktiskai susidure, kokios nuomones apie sildyma ekovata? Jei tai
> prastas budas, kokias alternatyvas siulote?
> aciu

Man vienas ekovatos pardavejas sake, kad ji gali suslugti iki dvigubai.
Priklausomai nuo to kaip ja supylei.
Man vienas konstruktorius sake, kad atlikti tyrymai rodo, jog 2 kartus
suslugus vatai 2 kartus sumazeja silumos varza, nes gaunasi 2 kartus
mazesnis izoliacijos storis. Stebina tai, kad purios ir suspaustos
ekovatos silumios varza yra ta pati.

Praplesiu klausima, nes ketinu palepes dali palepes uzpilti ekovata arba
spaliais, maisytais su kalkemis. Spaliai kainuoja 2 kartus pigiau, bet
ar verta moketi uz ekovatos 0,4m3 maisa is prekyvobos centru po 31 lita?