Tema: Re: Automatinis granulinis katilas
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-22 17:39:00
del lubu tu teisus, as is pradziu kazkaip uzmaciau tik sakini, kad
kompensuojama iki 30proc. projekto vertes, tik veliau pamaciau kad pvz.
geoterminio zeme-vanduo atveju lubos yra kazkur 560lt uz kilowata, kas vis
viena nera mazai, pvz. mano atveju butu apie 12*560=6720Lt. Tai uztektu vien
tik katila pirkti su saskaita, o visa kita (zemes darbai, katilines
irengimas) neoficialiai darytis ir vis dar galetum pretenduoti i sia
maksimalia ismoka.