Tema: Re: ecofan ??
Autorius: Sail
Data: 2012-08-20 13:01:16
Priklausys dar nuo tavo burzuikes tipo. Jei ketine vienasluoksne, a-la
jotul, tada temperaturos tikriausiai pakaks.

Skardines buzuikes virsuj temperatura 100-120 laipsniu. Jei uzvaryt ant max,
galima pasiekti kazkur 150.

Pas mane ant burzuikes termometras voliojosi, tai cia temperaturos is
praktikos. Tenka ten karais kojines ar dar ka pasidziovinti, tai temperatura
aktualus parametras.