Tema: Re: Vandens kokybe iš krano
Autorius: lakunaz
Data: 2012-08-20 01:16:00
na yra variantas pasistatyti filtra bute  bei boileri karstui vandeniui, ir
nebenaudoti karsto vandens.
kudiki I toki ruda vandeni kazkaip sunku nardinti  todel ir galvoju kaip
sutbarkyti

"Laimis"  parašė naujienų news:k0osi1$qam$1@trimpas.omnitel.net...

-[Mr.Green]- rašė:
> Aš nemokėčiau visai už vandenį, jei į mano namą toks tekėtų.

Ir ką darytum? Išsikastum šulinį ar geriausiu atveju gręžinį ir
paaiškėtų, kad pagal aibę (bendru atveju bent keletą) parametrų to
savojo vandens kokybė yra (daug) prastesnė, už tą blogąjį iš
vandenvietės...? O jau apie viešnagę didžiojoje Europos dalyje reikėtų
užmiršti (važiuoti ten su savo undenėliu)

p.s. šiaip jau nematau jokios/didelės problemos, nes esminių
kenksmingųjų medžiagų rodikliai yra (daug) žemiau normos.

p.p.s jei dar nežinojai, tai gėlasis/geriamasis vanduo Lietuvoje yra
tikrai palyginus kokybiškas (vienas geriausių Europoje)