Tema: Re: Atlieku rusiavimas KBBBB
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-08-18 22:13:36
Pataisyk, jeigu klystu, nes pas gimines maciau butent tokia sistema. Kam
reikia sviezio pieno - pastato tuscius butelius prie duru ir lygtai
neplautus - tai daroma ten, kur jau uztersimo nebus. Tad cia ne visai tas
pats principas, ypac, kad ir cirkuliuoja tie buteliai kitokiu principu.

"-[Mr.Green]-"  wrote in message news:k0oopr$n3c$1@trimpas.omnitel.net...

Aš rytais pėsčiomis einu porą kilometrų į darbą, tai tuo metu elektrinė
mašinėlė vežioja pieno butelius į namus. Ir nieko, pienas buteliuose,
plauna, vežioja. Čia Anglijoje, jei ką tas keičia.