Tema: Re: difuzine plevele apie kamina
Autorius: E=mc^2
Data: 2012-08-17 15:55:54
Pas mane apsuko paprasata permatoma izoliacija. Itempe kad bangu nebutu, kad
nesilaikytu vanduo. Kaminas skardintas. Senas, baltu plytu. I vidu detas
ideklas.
Tiesa vienoje vietoje pradure buvo lota plevele. Uzklijavo lopa silikonu.
Kadangi vata dejau is apacios apziurejau po gero menesio ta vieta. viskas
laikesi puikiai.

"arulis"  wrote in message news:k0ld31$8e0$1@trimpas.omnitel.net...

cia suabejojau tuom, tai ir uzklausiau -  kadangi siaip su degtuku padegus -
dega ta plevele.

O tai kokia izoliacija apsukt? kur klijuojamos difuzines tarpusavyje?