Tema: Re: Statybinio konteinerio-sandeliuko
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-08-17 10:23:02
Kazkada pats ieskojau konteonerio statyboms, tai 700lt kaina galit tikrai
pamirst, nors buna tokiu nedideliu dezuciu konteineriniu, tai ta gal
panasiai ir kainuotu. O naudotas , bet gero stovio 20pedu jurinis
konteineris kastuoja 4000-5000 lt plius atvezimas is Klaipedos dar virs
1000lt. Man pavyko nebrangiai per skelbimus is zmogelio isigyti Lietuvoje
pagaminta
surenkama konteineri kazkur 4.5metru ilgio. Bet ten skardos plonos, durys
nerimtos, tai jei kazka saugot rimtai tai jis netinka, siaip tik nuo lietaus
paslept ir kad ant kiemo daiktai nesimetytu. Pagooglinau tai radau kaip jis
atrodo, va cia http://www.autofartus.lt/lt/catalog/container/id/1240/popup/

"Tomas J."  wrote in message news:k0fjkh$2c7$1@trimpas.omnitel.net...

Tai cia labai pigiai, ziurint kiek konteineris sveria, metalo lauzas
~600-900+pvm uz tona skardos,vamzdziai, kazka stambesnio 1500+pvm, 20 pedu
konteineris sveria virs 2tonu, tai spesk pats. Tiesa kainos cia su ju
issivezimu, beto pastatyti ju konteineriai lauzo surinkimui.