Tema: Re: Trinkeliu dejimo kaina
Autorius: Aurimas B
Data: 2012-08-16 06:57:02
darbų vadovas statybos aikštelėje turi būt visą laiką, techninis
prižiūrėtojas gali apsilankyt porą kartų, priklausomai nuo darbų pobūdžio..

"2ju"  parašė naujienų news:k0grf5$363$1@trimpas.omnitel.net...

trinkele trinkelei nelygu, tad ir sumine kaina varijuoja.

kaip turi buti mes zinom ir breziniai pateikti.
prarabas reikalingas darbo organizavimui, klojimo technologijos laikymuisi,
iskilusiu klausimu operatyviam sprendimui ir medziagu tiekimui organizuoti.
be abejo, ir priziureti bendra procesa- maniskis per diena dazniausiai du
kartus apsilanko.