Tema: Re: Polska gwarancja?
Autorius: Gintare
Data: 2012-08-13 11:34:31
Jus bent  parasykite man i gintare(eta)pretendentas(tsk)lt arb i
gintare(eta)movila(tsk)lt, as pakonsultosiu, kuriiems zenklams galioja
tarptautine garantija, o kuriems galios tik lietuviska , tada bent jau
zinosite, ka pirkti. Jei nusipirksite preke be tarptautines garantijos, tai
ta kelione gali tapti labai labai nuostolinga