Tema: Re: zhemes pardavimas
Autorius: monaxas
Data: 2012-08-06 18:48:49
Vienas taškas 25 Lt grubiai, bet nemažiau 100 Lt. Su ta kostmine lėkšte
bernužėlis kelias minutes patrypčioja kampuose ir tiek to sudėtingumo. Jei
paklaida viršija 3 cm, neleidžia be atskiro patvirtinimo įvesti taško.
Taip kad nesiparink, o išsikviesk juos tada, kai tikrai reiks tikras
koordinates nustatyt - tvorą tversi, ar šiaip norėsi kad tupint savo sklype
galėtum kaimyno sklypą apšikt.

"Gintas"  parašė naujienų news:jvnstr$6jf$1@trimpas.omnitel.net...

matavimai atlikti. koordinates yra. nera kuoliuku.
kuoliuku susmaigstymas su geodezininku man kainuotu.
dar kalbejau su pardaveju tai sako geodezininkas, atlikdamas padalinima,
turejo susmaigstyti kuoliukus, bet matyt kol jo nepareikalavo jis tikejosi
to nedaryti.
pazadejo susmaigstyti.

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Dabar reikai,kad autorius dar patikslintu.

"Vytas (S)"  wrote in message news:jvnkak$teh$1@trimpas.omnitel.net...

Aš supratau, plane nesužymėtos ribos? Jeigu atlikti matavimai ir jie
patvirtinti, riboženklių dingimas maža bėda.