Tema: Re: Vonios lubu rekonstrukcija
Autorius: KaroliS
Data: 2012-08-06 15:38:08
 kolkas apsistojom ties variantu: pirma naikinam pelesi, po to tikriausiai
gipsas, turbut bus greiciau ir graziau negu tas pacias bandyt tvarkyt nes
dar yra 60x60cm skyle lubose kuri niekam nebereikalinga , dedant gipsa
nebereikia galvot kaip graziai uzlopyt ta skyle. Ir pergalvot ventiliacijos
sistema...