Tema: Re: Kiek % šilumos/pinigų sutaupoma apšiltinus namą?
Autorius: T:\)
Data: 2012-08-06 09:58:51
sutinku, ziema vedinant dregnumas krenta is to ir maziau kondensato, maziau palankios salygos pelesiui. Bet mano isitikinimu, jei nebutu persalanciu vietu, nebutu ir pelesio ir prie 60 proc. dregnumo.
O kad balkono stiklas aprasoja ji atidarius - tai cia joks ne rodiklis, name buna dregnumas tik 30 proc o stiklines duris atidarius jos irgi aprasoja :)

T:)