Tema: Re: putplascio montavimas
Autorius: Pontiako Dvasia
Data: 2012-08-01 15:49:48
Pas mane viena siena vakarų pusėje aplyjama ir apšalusi laukė dekoro
(mansardos pakelimo) 7 metus. Košė buvo Kreisel su plaušu, ir nieko, nei
viena kruopelė neiškrito.

Grybus pirkti Ne_Senukuose Ne_kinietiškus, o tam skirtose vietose.

Kelias vietas teko palaupyti, tai tikra teisybė,  klijai luposi išplėšdami
gabalus putplasčio - jokiu būdu neatšoko (dėta klijai blynais).

Beje košė su plaušu neapsaugo nuo mikro įtrukimų plastikinių ejot kampų
susiėjimo vietose. Po dekoru to nesimato.

Bent jau tada pas vokiečius (kreisel) buvo aiškiai parašyta, kad pirmas
antras aukštas nebūtini tie grybai. Nebent juros krantas ir pastovus vejas
su vibracijos grėsme - tada kampus tvirtinti.

Hidroizoliacijomis susivilioti nereikėtų vien dėl tos priežasties, kad
kiekvienas naujas išorinis sistemos baigiant dažais sluoksnis turi geriau
kvėpuoti, nei prieš jį buvęs.  Kitaip kyla pavojus visokiems drėgmės
mikrokristalams šalant ir atitinkamai gadinimuisi. (Greičiausiai tai
reiškia: naudoti vieno gamintojo sistemą...)

Gruntuoti irgi neverta, kai kurie gruntai gali pranykti, nes ultravioletui
pas juos atsparumo nebus. nebnt jei bus vokiškas TUV. O jei ką, tai kitamet
misus mikropažedimus labai gerai suvalgys koks nors (jei yra tai sistemai)
mineralinis gruntas, pav knauf putzgrunt mineral.

P.D.