Tema: Re: KKK+ akum .talpa
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-23 09:29:46
galiu tik patvirtiniti 100 proc Evaldo pasakymus.
Pats kurenau 2 (o gal jau 3) ziemas be ir 1 su. Viskas kaip aprasyta - pas mane grindinis sildymas - katilas kai pastoviai kureni uzkaisdavo ir smilkdavo toliau, ziema su temperaturos reguliavimu sunku. Su akumuliacine - katilas veikia max pajegumu koks jam geriausias, temperatura reguliuoti gali vos ne kaip su dujiniu katilu (kol akumuliacineje yra karsto vandens).

T:)