Tema: Re: kokia procedura norint Vilniuje bute perkelti gyvatuka ant kitos sienos?
Autorius: Vitas
Data: 2012-07-19 20:58:43
Nea, pats daugiabutis nera beda - juk siais laikais visiem neuztektu vietos,
kad kiekvienas galetu gyventi vienkiemyje.
Gal  but beda yra ta, kad daugiabutis nepriklauso vienam asmeniui. O kada
bendrasavinku koks 120, tai aisku atsiranda ir tokiu, kurie mano galintys
daryti beleka savo butelyje, ar tai sienas griauti, sildymo sistema
pertavrkyti, belekiek automobiliu kiema uzgrusti ir t.t.