Tema: Re: Sienos ir karkaso sujungimas ?
Autorius: AurimasB
Data: 2012-07-17 11:34:17
visskai izoliuot medini karkasa irgi negerai. as tai siulyciau medini karkasa det, siltint vata is isores dailylentemis, tailylentes ptatemt per visa sienos ilgi ir ties muro siena..

jei butinai tinkuota tai daryt vedinama fasada toje dalyje, isorinis sluoksnis osb+3-5cm polistirolo (taip sako pigiau) ir tinkas arba cetris ir tinkas, palikt angas vedinimui.