Tema: Re: NT skelbimų portalas, kuriame galima nurodyti paieškų atstumą arba plotą
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-16 14:56:07
Nu fig znajet. Uzsidejau daugmaz kas man priimtina, ko noreciau, jei
pirkciau dabar sklypa. Kriterijai elementarus. Gavau 39 skelbimus. Nu tikrai
tukstanciai...

"skaitytojas"  wrote in message news:ju0v59$a6r$1@trimpas.omnitel.net...

Tai tikrai butu labai naudingas patogumas, o kad tai nereikalinga ta matyt
sneka tik niekada NT turto neieskoje asmenys. Nes tu skelbimu tai patikekit
dx. Tarkim eilinis statistinis vilnietis uzsimano nusipirkti keliokika aru
zemes namo statybai nepertoliausiai nuo vilniaus. Taigi koki tukstanti
skelbimu jis tures perziuret, ypac jei nera konkreciu kriteriju del norimos
vietos, o tik atstumui nuo kazkokio tasko. Ir mano galva nieko cia mandro
nereiktu, apart vietoves kordinaciu (tarkim kazkokio geografinio
isskaiciuoto centro) ir toliau jau matemimatiskai galim isskaiciuoti
atstumus iki kitu vietoviu.
Siaip Aruodo Androidinis appsas aprasyme kalba apie objekto suradima netoli
jusu, bet deja, nieko pansaus as ten neradau.

"aviliux"  wrote in message news:jtulor$6up$1@trimpas.omnitel.net...

> Vilniaus, Traku rajonas praktiskai atitinka tavo kriterijus. Ne?

ne. Nes traku raj. tolimiausias kampas ~60km nuo vilniaus. Tokiam areale
sudkaimiu dx ir visu vietovardziu dislokacija perziureti yra pragariskas
darbas. Sakau, nes bandziau ir dariau.
O pvz i 30km spinduli pakliuna ir elektrenu raj gabalas - velgi sudkaimiu
kruvos.
Tau tikrai atrodo kad tas paprastas atstumo uzdavimo sprendimas yra
nepraktiskas?  :)