Tema: Re: Vaiko zaidimo aikstele
Autorius: BigM
Data: 2009-04-24 12:13:06
kaip tik surinkęs idėjas ruošiuosi padaryti iš medžio rąstelių pagaminamo
"komplekso" brėžinius.

Šiandien-ryt pabandysiu perpiešti kompe ir galėsiu įmesti. Viskas labai
priklauso nuo vietos, kur ruošiesi statyt. Mes prie daugiabučio. Erdvės nėra
daug, bet galima prisitaikyt, tai kol kas esu numatęs tokius elementus:
1. Smėlio dėžė
2. Svertinė supynė
3. Čiuožykla
4. Kompleksas (pora skirtingo tipo supynių, kopėčios, kopėčios "rankoms",
pora turnikų, "virvinės" kopėčios, virvė su mazgais kopimui rankomis)
5. Įkastų rąstų "tiltelis"
6. Bromas (lygsvarai)