Tema: Re: Kur rasti info apie servitutų teises ir pareigas
Autorius: T:\)
Data: 2012-07-16 08:51:03
Zinai, tokiu atveju tau tai naudinga. Nes i tokius paranojinius skundikus ziurima labai skeptiskai. Kiek as buvau truputi susidures, tai normaliai snekantis su valdiskom istaigom ar kokiom organizacijom, jos stengdavosi palaikyti. Tipo: "gavom skunda, gal gali padeti sugalvoti kaip jai mandagiai atsakyti?" arba "daryk taip, ji nieko negales padaryti" :)

T:)