Tema: Re: skarda Vilniuje
Autorius: gopenzo
Data: 2012-07-13 00:27:21
Bėda tame, kad tas kaminas išvis neapskardintas ir tarpas tarp stogo dangos ir kamino užteptas tinku ar kokiu ten biesu.
Per daug metų tas tinkas suskeldėjo, nubyrėjo ir dabar varva. Vienzo, kažkada darė kreivarankiai, užsakovas nesuprato ar
buvo neįsigilinęs kaip reikia padaryt, tai va taip ir gavosi.