Tema: Re: cinkuoti varztai pamirkyti arlite
Autorius: Pontiako Dvasia
Data: 2012-07-12 12:46:38
Paprasyk www.dairesta.lt , kad parduotu rothofixing  su TUV.
Nors dzukai geri zmones, man dave kokiu 10 skirtingu pabandyt.
Dabar visas kaimas, kai stogus keicia, pas juos vaziuoja.
Liudininku akyse sukinejau-issukinejau po 5 kart i medi 160mm.

Šiap ne visai švaru taip eksperimentuoti. Taip ir karšto cinkavimo cinką
nugrauši.
Ir Dariui linkejimus perduok, kai nuvaziuosi.
PD