Tema: Re: RC israsas
Autorius: Kumpis
Data: 2012-07-12 11:19:13
Tituocija tokia, rekonstrukcija pradeta 70tam desimtmeti. Numatomas
baigtumas 2000tieji. Priduotas baigtumas 80%. Dabartine banko NT imone
objektui neturi islikusiu jokiu statybos popieriu.

Pasak statybu inspektoriaus "siais laikais uz nebaigtos stat
eksplotavima nebaudziame" galima daryt kazkokia ekspertize ir viska
pabaigt. Realiai man tas baigtumas nemaiso svarbu kad patalpose butu
galima dirbti.