Tema: Re: OSB minimalus storis laminatui?
Autorius: dz
Data: 2012-07-10 23:05:50
kaip tik snd uzlipes sita reikala tyrinejau tai:

kas 60cm 25mm yra kaip tik, nors lipant ant plokstes krasto ilinkis yra, bet
labai nezymus, plaukiojanciom grindim nesijaus

jei balkiai kas 40cm tai isvis nieko nelinguoja, bent nesimato

18mm butu biedniakas, nu bet neiluztum:)

beje osb reik det skersai balkiu, nes jos isilginis ir skersinis stipriai
nevienodi

"Vytautas"  wrote in message news:jthaf1$kbn$1@trimpas.omnitel.net...

kas 60 cm 18 uztektu??? ne nu tai tai gal ir 12 uztektu, bet norint kad
normaliai butu deciau min 25. as kas 30-33 dejau 22 ir tikrai neperstora.
jei dabar deciau tai tikrai mastyciau apie storesne, bet su isdroza atrodo
pati storiausia 22