Tema: Re: baltic wood parketlentes
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2012-07-10 20:02:25
Nieko gero. Kas beje kartais ir dziugina. Kai reikejo parketo į namus,
nuejau pirkti rodos irgi shitos kontoros. Matau, kur man patinka ir salia
dar kelios rusys. Sakau, kokia kaina? Tai pasirodo mano norimas pigiausias.
Klausiu - WTF? Pasirodo mano pasirinktos nekondicines - nevienodo rasto,
margos, su shakomis ir panasiai. O vat tos vienodos, tai jau atrinktos,
todel kelis kart brangesnes. O man vat margos grindys graziau ir pasvilpkit
Gerai, kad nieks nesake, kas yra kruta, tai sutaupiau netycia.

"70005"  wrote in message news:jthmvm$1v6$1@trimpas.omnitel.net...

"pavidalas" <pavidalas@yahoo.com> wrote in message
> Seniuose baltic wood alyvuotos azuolo parketlentes po 48,50Lt.
> Ar kas nors labai blogo ten gali buti?

Klausimas, kas ten gero bus uz tokia kaina.