Tema: Re: Gal kam staliaus-dailidės palei Kauną?
Autorius: Betas
Data: 2012-07-10 00:27:26
Yra sodyba prie Punios. Namas rastinis1947 statybos, rastai geri.. Reikia
pakeisti po 2 rastus po 4 langais, padaryti ir pakeisti 4 langus, sudeti
grindis ir pakeisti lubas 1 kmabaryje, ivesti vandentieki, irengti san.
mazga, padaryti stogo pakalima, sumontuoti latakus ir lietvamzdzius,
padaryti naujas gonkas, nudazyti nama. Perstatyti lauko pavesine, kamaroje
irengti pirti.
Jei zmogus su teisingom rankom, darbu rastum dar tiek pat.
Darbai ne vienam, reiktu 2-3 zmoniu.
Sodyboje galima gyventi darbu metu.
Apsiimtu?