Tema: Re: elektrikas rastiniam namui
Autorius: monaxas
Data: 2012-07-18 19:35:39
Su sąlyga, kad elektra neatjungta, pečiaus nėra, asocialų rūkančių lovoj
taip pat ne, tai belieka tik pravodkę apkaltint. Bet paliubomu tai visada
yra draudiminis įvykis. Kitaip koks tolkas draustis nuo gaisro? Dažnai
kamuoliniai žaibai per fortkę įlekia?

"Linas Petkevičius"  parašė naujienų

Nu papasakok kokiu. Ir ka tie ekspertai nustatytys? Kad netvarkinga elektros
instaliacija?

"Dizzy"  wrote in message news:ju1sal$6vj$1@trimpas.omnitel.net...

kai draudimas privalės mokėti kokią pusę milijono, oj pamatysite, kokių jie
gali ekspertų gaisro priežastims nustatyti, pasisamdyti iš užsienio.
Pagalvokite, čia jums ne auto kasko ar civilinė...

"Linas Petkevičius"  wrote in message

Del draudimo tai tikrai uzlankstyta.

"Vytautas"  wrote in message news:jt2j5r$2g2$1@trimpas.omnitel.net...

tu tikriausiai busi "nedeganciu laidu" pardavejas dulkinantis pirkejams
smegenis, kad tik daugiau parduot ir gerokai brangiau?