Tema: Re: skruzdėlės vejoj
Autorius: Pagonis
Data: 2012-07-03 22:13:11
Svarbu nebarstyti saldintos kavos tirsciu, o tai puota uzkels gliukoze
pajautusios.
Sodo namely pirma karta isimete kolonija kazkokiu juoduju. bandziau su
mielemis+ cukrus- nepadejo, seniuose kazkokio pagerinto "cukraus" nupirkau-
vakar kruvele suslaviau ir psio.
Tik bijau, kad pievuteje tokio nepabarstysi. reikia kurpti namuka su
vaisemis, kad parnestu ir kitiems namo.