Tema: Re: arlito ir pan. naudojimo skirtumai
Autorius: skaitytojas
Data: 2012-07-02 15:14:42
Jei tas medis po stogu nedreks, tai laikys simta metu kaip nieko. Pas mane
kaime stovi arti simto skaiciojantis tvartas, namas, malkine, tai, aisku,
laikas paklaipe ten tas tiesias stogo ir sienu linijas, bet niekas nesuluzo
ir nera jokiu puvimo/gedimo pozymiu. As pats irg niekuo netepiau, nes
vidurziemyje viskas vyko ir nebuvo galimybiu. Jei neklystu, tai stogininkai
patare nutepti gegniu galus. Bet yra kitas momentas, priduodant itariu reiks
parodyti, kad nutepta antiprepirenais (jei gerai parasiau). Tai yra priemone
nuo ugnies. Kai as pirkau mediena is lentpjuves, tai lentpjuves vadas man
pasake tiesiai sviesiai, kad teplioti neverta, o popieriu apie tai kad
mediena apdorota nuo ugnies, jis man gales duoti ir taip. Isoriskai sake
nieko nesimato, ar ten nutepta a ne.

"Jager"  wrote in message news:jss1o5$7si$1@trimpas.omnitel.net...

prie to paties klausimas dėl stogo medienos.
Savo stogo medienos kol kas su niekuo netepiau (kai dėjo nebuvo kada).
Galėčiau tepti dabar.
Ar bus man problemos priduodant namą?
Mediena 20 metų, manau, turėtų atlaikyti nesunkei, o stogo dangą jau gali
prireikt keisti.

--
Jager

"neklausiu"  wrote in message news:jsme39$fph$1@trimpas.omnitel.net...

Peržiūrėjau kelis antiseptikus-impregnantus ir matosi, kad skiriasi jų
instrukcijos. Vienus reikia ištepti ir laikyti apsaugotus nuo saulės 7-14 d.
ir tik tada galima naudoti, prie kitų, pvz., arlito, neparašyta, kad reikia
saugoti nuo saulės kažkiek tai dienų. Čia gamintojas pamiršo parašyti ar
kaip?
Kas bus jei šviežiai teptuku impregnuota mediena stovės lauke apdengta
permatoma polietileno plėvelė ir taip gaus saulės spindulių?