Tema: Re: Plastikiniai Langai
Autorius: KaroliS
Data: 2012-07-02 11:08:53
namas nuosavas, senas, o vat apie itaka vieno ar kito varianto, kai kurie
sako kad nera skirtumo paketas dvieju ar triju stiklu ir pan, pats neturiu
su kuo palyginti , bet tie langai kur pakeisti anksciau tai juntamai
saltesni negu siena. idomu ar paemus stora stiklo paketa bus juntamai
silciau ar tik teorinis pagerejimas bus, man labiau patiktu plonas langas ,
bet jei su storu bus juntamai silciau tada imam stora.