Tema: Re: Q: sienu blokai
Autorius: rk
Data: 2012-06-27 10:45:39
kiek zmoniu tiek nuomoniu.
As staciau is keramikos, isorines sienos is 20 cm roku, viduje viena is 25
cm lode ir virsuje turiu pora sienu is 25 lode. Murininkai bambejo del roku
kreivumo ir gyre lode del tiksliu matmenu. Smaigstant polistirola,
darbininkai dziaugesi rokais, kad smeiges gerai prisitraukia ir puikiai
laiko. Rokus gyre ir tinkuotojai, kad tinkas gerai limpa.