Tema: Re: Blanco
Autorius: Gedas B
Data: 2012-06-26 12:30:08
Unitazo remas vilniuje pas didmenininka kainavo man 105 litai o senukuose
tox pac pirktas is to paties didmeninko - 450lt.
Maisytuvas lietuvoj 500-600 lt. Tas pac internetu per webshopa danijoj - 150
lt (tiesa nesiuncia I lietuva tai per pazistamus pasiemiau).
Atvaziavo bendradarbis lenkas kuris statosi nama prie varsuvos,
pasiskundziau jam kad va jam gerai nes jam medziagos pigios o man va
lietuvoj brangu. Zmogus nusijuoke ir sako: jam tai brangu o va tie kur
statosi namus prie vokietijos tai veza pigiai is vokietijos...

Zodziu visu gerai kur musu nera.
nors yra ir kitokiu pavyzdziu kai senukuose pigiau negu pas didmeninka nes
senukai jau 3 metus turi ir neparduoda o didmninkas jau kainas pakele...

"Rytis"  wrote in message news:jsbpjv$3q5$1@trimpas.omnitel.net...

Sveiki,

Gal kas pades pamatyti to, ko as pats nematau :-)
Reikia Blanco plautuves ir maisytuvo. Turiu LT kainas.
Ir radau toki DE e-shopa: http://www.bielmeier-hausgeraete.com/
LT vs DE kainu skirtumas ~900 Lt DE naudai. Cia jau su pristatymo
mokesciu per DHL`a.

Nu negali buti kainu skirtumas toks ziaurus. Ka as praleidziu?
* Muito moketi nereikes, nes sius is DE
* PVM iskaiciuotas

Kur suo pakastas? :-)