Tema: Re: Sklypai Siliniuose uz Baltu prospekto, Kaune
Autorius: Kobra
Data: 2012-06-25 14:26:32
dabar daznai yra taip, kad tevai savo vaikus stengiasi leisti i geresni
darzeli/ mokykla nei yra arciausiai namu. tad taip ar taip vaika tenka
pavezioti kol paauga. Po to tik nuvezi, o grizineja pats. i burelius taip
pat vazineja patys. mes ziurejom, kad butu arti visuomeninis transportas ,
komunikacijos, geras privaziavimas.

"DDD"  parašė naujienų news:js9cau$q2v$1@trimpas.omnitel.net...

Kur yra tas prie manes. Kodel butent ten pirkai.
Dabar gyvenu silainiuose esu iprates, tai ir sklypo norisi kaskur salia,
bet gal is tiesu neivertinu kitu niunsu.