Tema: Re: monolitine perdanga
Autorius: ejs
Data: 2012-06-24 22:04:16
2012.06.24 20:49, ozzy rašė:
> Kiek laiko laistet ir kada nuemet klojinius. Nuoma sako ilgiau 2sav
> niekas nelaiko, statybininkai sako laikyk 3 sav bet jiem tai paranku
> taip kaip daba turi darbelio kitur o man kapeikos kapsi...
> Betonas C25/30

savaitė - trys. Dvi ir daugiau - jei viršuje dar kažkas betonuojama.
Jei nuimsi po savaitės, betoną reiktų savaitei - dviems paramstyti sijomis.

O apskritai - klausk konstruktoriaus ir klausyk tech. priežiūros ;).

Dar yra 'bubbledeck' konstrukcija. LT sako gamina tik burbulus,
skaičiavimai ir platesnės galimybės  - pas latvius. O viena ausim
girdėjau kad  ir Lietuvoje žada paleisti užkonservuotą liniją.

Ši sistema gali būti su liktiniu klojiniu - gamykla paleidžia suarmuotą
60mm plokštę, ant kurios sudedi burbulus ir užpili betonu. Techniškai,
plokštė gali būti iki ~2,60m pločio, gabaritus riboja tik
transportavimas ir kėlimas.

--
ejs