Tema: Re: to eimaz dėl akumuliatorinio trimerio
Autorius: Metras
Data: 2012-06-24 20:08:07
O tai ar vertas demesio daiktas prie namo? Pjaunamas plotas apie 7 arai,
pagrindinį plotą pjaunu kitokia priemone, tai čia apie augalus, tvoras ir
pan likučius. Ar vertas tų pinigų ar geriau imti paprastą elektrinį ir su
laidu pasip..., nes vargu ar verta pirkti bendzininį keliems pakraščiams.
Kažkaip keista, kad pardavėjai būtent ir sakė: "jei nori į kapus, tai pirk
tokį, bet kitkam netinka".