Tema: Re: grezinys su daznio keitikliu
Autorius: Drambliukas
Data: 2012-06-23 00:27:16
Keletas faktu galbut nulemsenciu pasirinkima
- maziausias slegis uztikrinantis sklandu klozeto bakelio uzpylima 1.5 bar. Jei hidroforas
rusyje, o klozetas 1a, tai tas slegis turetu buti ne mazesnis kaip 1.8 bar
- hidroforo garsas turima omenyje persiduodanti garsa per vamzdzius - t.y. girdimas
pasileidimo (issijungimo) garsas. Lyg ir rekomenduojama sujungti su vamzdynu per slangute.
- jei kartais projektuotojas nenupaise - rekomenduojama pasidaryti ventili siurblio
uzpylimui vandeniu. Nes tuscias arba pagaves oro siurblys garsiai mitinguoja.