Tema: Re: spintos ir kt slankiojantys reikalai
Autorius: Mikrobas
Data: 2012-06-22 10:12:25
Pirma laika bet kas atrodo ir veikia gerai, na o jei su laiku kazkas pradejo
strigineti ar girgzdeti, tai greiciausiai furnituros pasirinkimo pasekme o
tik po to surinkimo kokybe.
Daznas nori pigesnio varianto "ai bus gerai", nors sumokejus siek tiek
daugiau uz patikima daigta jis veikia be pakitimu bent 10metu o daznai ir
dar ilgiau. Tas pats taikoma stumdomu duru sistemoms, yra netgi duru
maksimalaus plocio rekomendacijos (kuriu kartais irgi nesilaikoma),
sunkesniu duru patikimumui uztikrinti buna ratukai su guoliais o ne su
plastikinem ivorem ir panasus dalykai.
Musuose vis dar ieskoma maziausios kainos, nes sulyginti du pasiulymus su
skirtinga furnitura yra labai sunku, o pateikti uzklausa su konkreciomis
medziagomis irgi nedaznas moka, nebent tarpininkaujant dizaineriui (kas
velgi papildomai kainuoja). Todel pateikiant savo pasiulyma stengiuosi
detalizuoti kokios medziagos bus naudojamos ir kokios yra alternatyvos.
Klientas pats gali rinktis.
Visi mes zmones ir visi darome klaidas, manau ir cia esanciu atsirastu
neitin geru atsiliepimu, nors tikiuosi dauguma visgi patenkinti mano darbais
:)