Tema: Re: Boileris ant apsiltintos sienos
Autorius: Donatas
Data: 2012-06-20 10:57:15
isivaizduojama problema ir man ,  as kabinsiu ant kitos sienos todek
nebesuku galvos , as gal siulyciau nuo zemes koki karkasa daryti , o
siena,tik prilaikymui,kad nevirstu ?  Man jau antena galvos skausmas , o
boileriui itariu patikimo sprendimo nerasi, nebent ispjauti toje vietoje
polistirola ir ileisiti boileri iki sienos.

--
Donatas