Tema: Re: Del boilerio kombinuotoje sildymo sistemoje
Autorius: CatBlack
Data: 2012-06-17 21:06:28
Yra akumuliacines su integruotu boileriu, tai gal padetu sutaupyti vietos?
Del pacios sistemos - vienu metu dirbti KKK ir dujinis negali. Tai tau
reiketu kokia automatika susimest, kad uzgesus KKK isijungtu dujinis. Bet
velgi - dujinio boileris man visiskai sioje sistemoje tampa nereikalingu.
Gal ji iseina kazkaip iskelt ir prijungti prie KKK?