Tema: Re: praustuvo ciaupo pastatymas
Autorius: Night
Data: 2012-06-07 10:08:44
Fui, sorry, apie virtuves kazkaip pagalvojau... :) O tos vonios be skyliu tai kaip suprantu pritaikytos naudoti
su ciaupu, imontuotu i baldus? Negi jau taip nerandi tinkamos kriaukles su skyle? O "stiklistai" skyle gal ir
isgreztu, bet gal ir kriaukliu parduotuveje ka patartu - nemanau kad tu pirmas su tokia problema susiduri.

Vidas Makauskas <vms@centras.lt> wrote in