Tema: Re: Dėl biologinių valymo įrengimų
Autorius: dz
Data: 2009-04-23 18:07:46
man techninese buvo parase kad jungtis prie miesto, tiksliau prie trasos,
kuri kabo ant uab'o ir kuris praso 10k uz prisijungima. Kadangi man nebuvo
noro dar pries statybos leidima sumoket 10k, paderinau tech salygas su
valymo irenginiais. O del duobes man aplamai architektas sake, kad tokiu jau
nebeleidzia daryt. Cia veiksmas kauno r.