Tema: Re: kaip paprastai realizuot automatizavima?
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-04-22 15:08:25
Kiek supratau 2 siurbliai. Vienas siurblys dirbs kubui, bus padetas zemiau,
o kitas skirtas drenazui, bus padetas auksciau, taip, kad paliktu vandens
kubo siurbliui. Bet jei taip, tada kubo siurbliui reikes sulinyje palikti
namaza kieki vandens, kad sausros metu per kelis kartus jis uzpumpuotu kuba.
O mano atveju prioritetas butu skirtas kubui, ir jam prispildzius tas pats
siurblys pils viska i kanalizacija, bet tam projektukui reikia investiciju.