Tema: Re: medienos antiseptikavimas
Autorius: bzik
Data: 2009-01-27 09:30:18
ziurek ne tik pigumo, bet ir savo laiko sanaudas, bei galimybes. Tarkim
griovy sukisi 1m3. Impregnanto nepilsi, kad viskas plauktu, nes bus brangu
(ir taip tokiam kiekiui supilsi chemijos uz min. 100Lt), plius ziurint i
netolima ateity, likucius reiks utilizuot. Speju kubui reiks. Tad virsutine
dalis anksciau ar veliau islips i ora. Reiskia turesi sukeist vietomis su
apacia. Po to si m3 reiks istraukus dziovint, t.y. panaudojimas statybai
nusikelia. O rezultate bus keliu mm isigerimas, kai kameroje turetu but
kiaurai visa mediena.