Tema: Re: Lauko zaliuzes ?
Autorius: kaukutis
Data: 2009-01-26 21:07:32
vienas dalykas kaina pradine 40% didesne buvo.
antra, pas mane situacija tokia: sienos 20cm roku blokeliai + 20cm
polistirolo apsiltinimas,
dar iki apsiltinimo langams buvo sumontuoti angose padarytas is tasu
karkasas (tam, kad
langai labiau i isore issinestu, viduj palange platesne, o isorej siauresne
iseitu). i  tuos remus
sumontuoti langai.
taigi atvare bicelis is baremos ir sako mol reikes prie esamu tasu (50x50)
dar tokius pat sukt,
nes nebus prie ko jam kreipianciuju tvirtinti.
sakau, gerai tasas 5cm storio, langas 7cm (medinis su aliumu), sumontuoti
taip,kad 1cm i vidu
ir 1am islenda is taso i isore. tai sakau prisuku, dar 5cm. tavo
kreipiancioji 1,5-2cm max, tai
ka su likusia taso dalim man daryti? bandyt isaiskint fasadininkams, kad jie
kazkaip gaus su
polistirolu apdirbt? tas tik myke, nu gal, gal dar reikia pamastyti, kaip
cia geriau, bet kaip supratau
tai zalio supratimo jis neturejo nei kas, nei kaip...

dextera elementarei prie aliumo prisuko ir tiek, gal ir negeriausias
variantas bet tikrai islosiau
tiek medziagu (papildomi tasai) tiek darbo (papildomas vargas tuos tasus
sukiot ir po to
fasadininkams apdirbinet polistirolu) prasmemis. be to turint omenyje, kad
jei lausis kas nors
tai pirmoj eilej pacios zaliuses greiciaus islinks, o ne kreipiancios is
lango remo, tai nafig kisti
energija ten kur jos nereikia.  cia neskaitant to, kad po tokiu meistrelio
pasvaiciojimu, dar jis
pradejo mygt, kad kaina dar sumontavima ju pateiktam pasiulyme dar paaugo,
tai ir nutraukiau su jais derybas, taip sakant..