Tema: Re: lyginti, sukelti sklypa etc.
Autorius: Lokys
Data: 2009-01-26 19:52:44
pritariu, ne tas metas kai zemes darbus reikia daryti, arba tada turi buti
geras isalas arba sausa, nes kitaip nieko nebus, isars tiek kad bulves
galesi sodinti, pas mane kai dare pamatus, tai buvo kovo menesi atvazhiave
paziureti, tai sako be geguzes nieko nepradesim, nes visur slapia dar. O
susikelti sklypa galima ir veliau, tik tada pamatu polius jei jie bus
greztiniai reikia nusinyveliuoti ir padaryti paaukstinimus is skardos,
mediniu dezuciu ir panas.