Tema: Re: Saugos tarnybos
Autorius: kazkas
Data: 2009-01-26 13:18:57
Su policija tai papasakosiu bajeri.
Vienzo nuomojamose patalpose daromes remonta. Meistriukas nenusukes
priesduminiu davikliu gipso profilius prie lubu grezia. As gryzineju su
masina i darba. skambutis, meistras skambina tipo signalizacija kaukia, man
dar kokios 2 minutes vaziuot, as jam per telefona sakau suspaudyk koda
nustos rekti ir seip pats tuoj pribusiu. Pakeliu vaziuojant jau visai prie
darbo ziuriu mentuku ekipazas kazka susistabdes popieriukus raso. speju ash
gryzti, meistreliui pyzdulei duoti kad nusisuktu priesduminius. Dar po kokiu
2 minuciu mentukai ylekia tipo "ale kas atsitiko pas mus pavojus suveike,"
sakau vyrai ilgai vaziuojat, mazdaug pasiteisino kad kamsciai ir t.t.
Toks vat moralas. Nors as nama Kaune irgi apsaugos policijai prisidaves 50
lt/men moku, kiek buvo suveikimu tai kaimynai sake greitai atlekia, ko
nepasakysi apie Jungi. Kaimynu namas buvo kelis sykius kauke tai nemeluojant
daugiau kaip 10 minuciu vaziuoja. Seip veiksmas Vytenuose.