Tema: Re: Linoleumas rusio grindims?
Autorius: Olus
Data: 2009-01-26 12:58:27
Per linoleuma nedzius, rinksis pelesis, nepriklijuosi, raitysis,linoleumas
kietes. Gal, nes pas mane taip buvo pries ... 20metu ant greičio sumesta.
Dabar ieskau cementines plastines kaip kad aquastop 820 ,AQUAFIN®-2K
hidroizoliacijos, arba tiksliau ir nezinau, ko. Bent jau butu idomu suzinot
kaina.Ner garantijos, kad senas betonas neskils dar kur nors, tuo labiau,
kad sienos is bloku sp-40, ar kaip jie ten vadinasi. Desiuplyteles. Beje,
situos cementinius misinius galima det ant dregno pavirsiaus, kitokio rusy
gali ir nebut.
Vienam kambary jau upelius lipdes su cx-5, tepiau ceresit cr-65 , kreisel
dichtungshlame (pigesnis), bet kazkada jo nebuvo. Laiko, nebega ir per
sienas nevarva.(dabar obuoliai nesilaiko! per sausa) Betona tik gerai
isplaut reik, jei yr galimybe su aukstu spaudimu.
O.