Tema: Re: nuo ko kyla vibracija kamino idekle?
Autorius: liaulius
Data: 2009-01-26 10:22:33
Smarkiau atvesus katilui jo uzkurimo metu i ji plusteli saltas vanduo.
Priklausomai nuo pratekancio pro ji vandens kiekio katila isyla iki
reikiamos temperaturos per tam tikra laika. Jei paliekat oro srauto
reguliatoriu normalioje padetyje, kai katilas dege nustatyta temperatura -
plysys oro padavimui buna prasidares kaip reikiant ir degimas buna labai
intensyvus. Sakyciau tuo metu didziausia dalis silumos eina pro kamina. Na
ir traukos problemos tuo metu atsiranda. Jei vanduo sistemoje neatsales ir
buna tarkim bent 40 laipsniu, as tokios problemos nepastebiu.
Mano galva yra tokios iseitys:
1. Pridaryti oro padavimo sklende, kokiom 2 padalom (jei tokios yra). Paskui
po keliolikos minuciu pradaryti. Na bet reikia siek tiek laiko praleisti
katilineje po katilo uzkurimo, nes isilus katilui sklende uzsidarys ir
katilo degimas susilpnes arba jis isvis uzges
2. Pamaisymo voztuvu pakelti griztancio i katila srauto temperatura. Taip
sumazes degimo intensyvumas. Bet paskui reiketu atstatyti ir reikiamas
padeti.
3. Pasidaryti "vaiksciojancia" oro ileidimo sklende dumtakyje. Tuomet pro ja
bus paimama pasalinio oro. Trauka bus reguliuojama nu gal netgi galima
sakyti automatiskai :)