Tema: Re: Alternatyvus kuras kieto kuro katilui
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-01-25 22:09:58
+++ Pritariu, kurenimas kieto kuro katilu gryna nesamone. Tuo jau pakankamai
geria isitikinau. Pamenu musu kabinetus kureno kieto kuro katilas, tai kiek
tas katilas pas mus buvo tiek metu sildymo sezono metu sirgdavau, bronhitu,
sloga ir panasiom ligom. Siemet ismetus ta katila ir pajungus dyzelini nei
karto nepersalau ir jokios slogos neturejau, temperatura stabiliai +22C.